請選擇 進入手機版 | 繼續訪問電腦版

AGAMES 討論區

 找回密碼
 快速註冊
搜索
樓主: ansontik

[免費版] 收集活動係唔係玩完架啦? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3

帖子
109
EXP
290 點
金幣
324 個
好友
3
註冊時間
2011-12-19

遊戲狂熱勳章 試帖勳章 儲蓄勳章 在線勳章 用戶勳章

發表於 2011-12-22 01:35:48 |顯示全部樓層
kenkk111 發表於 2011-12-21 23:04
明天要同人搶啊...肯定好快無晒啦!

日日都有得收集?
Alta Multimedia - Facebook:http://www.facebook.com/altahkmm

使用道具 舉報

Rank: 2

帖子
35
EXP
55 點
金幣
0 個
好友
0
註冊時間
2011-12-21
發表於 2011-12-22 01:36:29 |顯示全部樓層
kenkk111 發表於 2011-12-21 23:04
明天要同人搶啊...肯定好快無晒啦!

哈哈 較定個鬧鐘

使用道具 舉報

Rank: 2

帖子
152
EXP
195 點
金幣
41 個
好友
0
註冊時間
2010-7-27
發表於 2011-12-22 02:56:11 |顯示全部樓層
唉.....唔知點搶先好=[

使用道具 舉報

Rank: 2

帖子
33
EXP
93 點
金幣
63 個
好友
1
註冊時間
2011-12-19
發表於 2011-12-22 03:15:46 |顯示全部樓層
好無語啊。。。 我都不知道活動什麽時候開始的,當我去時。。已經結束了 ~~~ 悲催啊
我做我自己。。。

使用道具 舉報

Rank: 2

帖子
49
EXP
125 點
金幣
167 個
好友
0
註冊時間
2011-12-19
發表於 2011-12-22 09:38:28 |顯示全部樓層
aesopf72197 發表於 2011-12-22 01:35
日日都有得收集?

唔知係講緊收集定活動5呢?

使用道具 舉報

Rank: 2

帖子
49
EXP
125 點
金幣
167 個
好友
0
註冊時間
2011-12-19
發表於 2011-12-22 09:39:43 |顯示全部樓層
Ros 發表於 2011-12-22 03:15
好無語啊。。。 我都不知道活動什麽時候開始的,當我去時。。已經結束了 ~~~ 悲催啊 ...

我咁岩1點幾上依個論壇 見到有人開POST講收集野先記得

使用道具 舉報

Rank: 1

帖子
18
EXP
29 點
金幣
21 個
好友
1
註冊時間
2009-7-21
發表於 2011-12-22 09:55:03 |顯示全部樓層
聖誕包有乜:O)?

使用道具 舉報

Rank: 5Rank: 5

帖子
552
EXP
1576 點
金幣
1898 個
好友
1
註冊時間
2011-9-10

試帖勳章 發帖王勳章 儲蓄勳章 藍寶石勳章 用戶勳章 在線勳章 遊戲狂熱勳章 紅寶石勳章

發表於 2011-12-22 10:05:03 |顯示全部樓層
個活動咁快完 仲寫去到2012年...

使用道具 舉報

Rank: 3Rank: 3

帖子
283
EXP
425 點
金幣
290 個
好友
9
註冊時間
2011-12-22

遊戲狂熱勳章 試帖勳章 儲蓄勳章 在線勳章 用戶勳章 發帖王勳章 友誼之星勳章

發表於 2011-12-22 10:26:43 |顯示全部樓層
咁快就玩完...?又話到24號...

使用道具 舉報

Rank: 2

帖子
152
EXP
195 點
金幣
41 個
好友
0
註冊時間
2010-7-27
發表於 2011-12-22 10:59:33 |顯示全部樓層
唔識點同人搶...

使用道具 舉報

Rank: 3Rank: 3

帖子
311
EXP
422 點
金幣
486 個
好友
22
註冊時間
2011-12-21

友誼之星勳章 遊戲狂熱勳章 試帖勳章 發帖王勳章 用戶勳章 儲蓄勳章

發表於 2011-12-22 11:41:36 |顯示全部樓層
聖誕包可能1分鐘都唔洗就無哂

使用道具 舉報

Rank: 2

帖子
152
EXP
195 點
金幣
41 個
好友
0
註冊時間
2010-7-27
發表於 2011-12-22 11:42:42 |顯示全部樓層
鬥快打字...
我輸硬

使用道具 舉報

Rank: 1

帖子
5
EXP
9 點
金幣
5 個
好友
0
註冊時間
2011-12-22
發表於 2011-12-22 11:48:09 |顯示全部樓層
分子穩定劑 X1

使用道具 舉報

Rank: 2

帖子
152
EXP
195 點
金幣
41 個
好友
0
註冊時間
2010-7-27
發表於 2011-12-22 11:52:17 |顯示全部樓層
你做咩事呢-.-?

使用道具 舉報

Rank: 1

帖子
5
EXP
7 點
金幣
0 個
好友
0
註冊時間
2011-12-22
發表於 2011-12-22 12:03:12 |顯示全部樓層
zzzzzzz

使用道具 舉報

Rank: 1

帖子
9
EXP
18 點
金幣
19 個
好友
0
註冊時間
2011-12-22
發表於 2011-12-22 12:03:59 |顯示全部樓層
我都玩唔到=[

使用道具 舉報

Rank: 1

帖子
7
EXP
14 點
金幣
8 個
好友
0
註冊時間
2011-12-22
發表於 2011-12-22 12:07:30 |顯示全部樓層
去他娘的小白

使用道具 舉報

Rank: 3Rank: 3

帖子
109
EXP
290 點
金幣
324 個
好友
3
註冊時間
2011-12-19

遊戲狂熱勳章 試帖勳章 儲蓄勳章 在線勳章 用戶勳章

發表於 2011-12-23 01:24:40 |顯示全部樓層
ansontik 發表於 2011-12-22 09:39
我咁岩1點幾上依個論壇 見到有人開POST講收集野先記得

yeah~ 開post果個係我

使用道具 舉報

Rank: 2

帖子
26
EXP
66 點
金幣
58 個
好友
0
註冊時間
2011-12-22
發表於 2011-12-23 12:21:24 |顯示全部樓層
我都想玩阿~~~~~~~~~~~~~~~~

使用道具 舉報

Rank: 1

帖子
25
EXP
39 點
金幣
56 個
好友
0
註冊時間
2009-4-15
發表於 2011-12-23 12:34:40 |顯示全部樓層
下...我完全唔知ge...玩完??

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 快速註冊

Archiver|手機版|AGAMES 討論區

GMT+8, 2020-1-19 07:50 , Processed in 0.085163 second(s), 9 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部