AGAMES 討論區

 找回密碼
 快速註冊
搜索
查看: 774|回復: 1
打印 上一主題 下一主題

《九年童伴‧您的童話》 [複製鏈接]

Rank: 2

帖子
35
EXP
52 點
金幣
36 個
好友
0
註冊時間
2009-6-8
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-4-1 19:53:52 |只看該作者 |倒序瀏覽
童話?陪伴每個小朋友係溫室之中長大,一個個美麗既謊言。
當每個小朋友諗緊白雪公主點樣逃離後母魔掌既時候,我係諗緊點解會有一個因為魔鏡一句說話而下毒手既毒婦出現。
細細個我就已經好明白每個人都有陰暗既一面;自私,屬於每個人既陰暗面。

講真,哩個小小純真都無既我,童年真係無乜快樂。
因為屋企人既原因,不斷搬屋,令我的朋友很少,個人越黎越孤癖。

記得個年小學五年級。
班上面既同學開始係到討論緊賣火柴的小女孩有咩用,「一個童話故事既用處就係令細路仔比本身更加天真」我插嘴道。
圍埋討論既同學開始笑起上黎,「我地唔係講緊故事呀,係online game呀」
第一次接觸童話就係哩個時候。童話,亦令我同班上既同學有左討論既話題,加深左友誼。

離開左小學之後,大部份同學都放棄左童話,又或者去左玩其他online game。
我一路都堅持住哩隻令我認識第一班知友既遊戲。
雖然我不時都會去左玩其他game而冷落左童話,但係最後始終都係會番返黎,我諗原因係我對哩隻online game既情意結。
即使係而家,我仍然都只係記得童話故事既陰暗一面。
但係哩啲並唔係咩壞事,因為童話教識我既亦都唔少。

今年九週年喇,童話見證住我既成長。
由一個淨係識講「give me 650」既小學雞進化成一個「收純種狗狗小白」既成年人 (其實我都唔知 係咪叫進化左)
學識左避免做令人討厭既事,學識左做一個識得待人接物既成年人。

童話,多謝你。
Alta Multimedia - Facebook:http://www.facebook.com/altahkmm

六級天王會員

離去的紳士

Rank: 6Rank: 6

帖子
1155
EXP
2543 點
金幣
2171 個
好友
1
註冊時間
2011-12-1
2
發表於 2012-5-4 16:36:18 |只看該作者
請補充您的遊戲角色,以便記錄。謝謝。
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 快速註冊

Archiver|手機版|AGAMES 討論區

GMT+8, 2024-4-26 17:05 , Processed in 0.045375 second(s), 9 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc.

回頂部